Акафист перед причастиемЧто нужно для Причастия. И как именно надо читать молитвы к Причастию? Я знаю, что после причастия нельзя прикладываться к иконам. Святой Чаши. Нельзя подходить к причастию с накрашенными губами. Утром, в день Причастия — не есть и не пить (строго). 1) Правда ли, что после Причастия нельзя целовать руку священника?

К Таинству Святого Причащения необходимо себя подготовить молитвою, и покаянием. Накануне причастия принято посещать вечернее храмовое Богослужение. Супругам должно в день до и после причастия воздерживаться от телесного общения.

Акафист перед причастием

Подготовка к Причащению на Светлой седмице

Правильнее исповедаться накануне причастия вечером, чтобы утром участвовать в литургии. После окончания литургии, перед причастием в некоторых храмах исповедуют маленьких детей и болящих. В день Святого Причащения надо вести себя благоговейно и благочинно, дабы «достойно сохранить в себе Христа принятого». Нужно ли строго готовиться к причастию, вычитывая все каноны и постясь, во время Светлой седмицы? Обычно оно продолжается в течение трех или более (до недели) дней до Причастия.


Перед Причастием обязательно читаются три канона, которые есть практически во всех молитвословах, а также Правило ко Святому Причащению. Причастия и до какого времени (до первой звезды или до полуночи)? Причастия. Скорее всего, малыш сильно испугался. Причастию, написала все свои грехи на листке бумаги. Правила Причастия я читала. Причастию сразу после вечерних (утренних)?

2) Можно ли не разжевывать на причастии Тело, т.е. сразу проглатывать? Ваше причастие состоялось. Нам пора уже на первое Причастие? Таинства Причащения. Вам нужно почаще подходить к Таинствам Исповеди и Причащения. 7 лет. Я знаю, что теперь ребенка нужно готовить к Причастию. Но после последнего причастия со мной стало что-то происходить. Причастия меня не допустят без прочтения Канона? 2) К Причащению нужно готовиться. Причащения) быть в храме на богослужении.

Наталия, нужно найти время на Причастие. ГДЕ ПРИНИМАТЬ ПРИЧАСТИЕ — В ЦЕРКВИ РПЦ ИЛИ УПЦ, ИЛИ ДРУГИХ ЦЕРКВАХ? Перед тем как приступать ко Причастию человек должен хорошо подготовиться. После покаяния я приняла Святое Причастие.

Акафист перед причастием

Вы столкнулись с настоящим суеверием (по поводу сна после Причастия). Причастие вожу её с 7 месяцев. Накануне дня причастия вечером быть в храме на молитве (обязательно). Кому по немощи трудно читать перед причастием последование, может его послушать.

ИСПОВЕДЬ С КОММЕНТАРИЯМИ


Желающий достойно причаститься Святых Христовых Таин, должен за два-три дня молитвенно подготовить себя к этому: молиться дома утром и вечером, посещать церковные богослужения. После полуночи запрещается есть и пить, к Причастию нужно приходить строго натощак.

Кроме того, очень важно помнить, что подготовкой к Причащению должно явиться не только исполнение определённых предписаний, но вся наша жизнь, построенная на евангельских принципах. Существует молитва домашняя и церковная. Нужно соблюдать телесную и душевную чистоту. Перед исповедью нужно непременно примириться как с обидчиками, так и с обиженными, смиренно испросив у всех прощения.

О частоте Причащения

Во время исповеди лучше не дожидаться вопросов священника, а высказать ему всё, что тяготит душу, ни в чем себя не оправдывая и не перелагая вины на других. Также желательно предупредить священника, что вы никогда ранее не исповедовали грехи.) В крайнем случае, можно исповедаться и утром, до начала литургии. Приходить на исповедь, когда литургия уже началась, это крайнее небрежение к Таинству.


В эти дни человек готовит себя к встрече с Богом, которая произойдет во время Причастия

Ещё до открытия царских врат и выноса Св. Даров, лучше всего вскоре после пения «Отче наш», нужно приблизиться к алтарю и ожидать выноса Св. Даров при возгласе «Со страхом Божием и верою приступите».

Приняв Святые Тайны, следует не крестясь поцеловать край Чаши и тотчас отойти к столику, чтобы вкусить частицу антидора и запить теплотой

Подходя к Чаше, нужно ещё заблаговременно, издали сделать поклон и сложить крестообразно руки на груди (правая поверх левой). Желающий причаститься должен достойно приготовиться к этому святому таинству. После полуночи уже не едят и не пьют, ибо принято приступать к таинству Причащения натощак.

Акафист перед причастием

До целования напрестольного креста в руках священника из церкви уходить не принято. После этого нужно выслушать благодарственные молитвы (или прочесть их, придя домой). Особый случай в отношении практики подготовки ко святому причащению составляет Светлая седмица — неделя после праздника Пасхи Христовой. Подготовка к причащению состоит не только в отказе от определенной пищи, но и в более частом посещении церковных богослужений, а также в совершении молитвенного правила.

Акафист перед причастием


Правильная подготовка к таинству Причащения в традиции Православной Церкви называется «говением». Самым действенным средством для подготовки к встрече с Богом является молитва. Если Вы не смогли самостоятельно найти эти молитвы, то нужно прямо с молитвословом подойти к священнику в храме и попросить его указать что именно нужно прочитать.

Исповедоваться нужно во всех грехах перед Причастием! Частице Причастия. Причастия поэтапно. Причастию с накрашенными губами. 1 раз, накануне дня Причастия. Без исповеди никто не может быть допущен ко Святому Причащению, кроме детей до 7 лет и случаев смертельной опасности.

kakbypridaser.ru

Конда́къ 1.

Избра́нный Женише́ ду́шъ и серде́цъ, вочеловѣ́ченіемъ Свои́мъ и сме́ртію на Крестѣ́, обручи́вый Себѣ́ на вѣ́ки ве́сь ро́дъ человѣ́чь, и да́вый на́мъ въ зало́гъ вѣ́чныя жи́зни са́мое пречи́стое Тѣ́ло и Кро́вь Свою́, се́ по гла́су Твоему́ и а́зъ, недосто́йный, дерза́я прихожду́ къ боже́ственной трапе́зѣ Твое́й и, пораже́нъ вели́чіемъ ея́, вопію́:

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Икосъ 1.

Ангела Твоего́ къ прови́дцу Иса́іи со у́глемъ горя́щимъ отъ алтаря́ небе́снаго посла́лъ еси́, во е́же очи́стити тѣ́мъ устнѣ́ его́, егда́ ви́дѣвъ Тя́, сѣдя́ща на престо́лѣ, о нечистотѣ́ свое́й сокруша́шеся; а́зъ же, оскверне́нный душе́ю и тѣ́ломъ, ка́ко дерзну́ приступи́ти ко причаще́нію Боже́ственныхъ Твои́хъ Та́инъ, а́ще не Ты́ Са́мъ очи́стиши мя́ свы́ше? Тѣ́мже изъ глубины́ души́ вопію́ Ти́:


Іису́се Всеблагíй, косни́ся огне́мъ благода́ти Твоея́ и мои́хъ нечи́стыхъ усте́нъ; Іису́се, попали́ те́рніе мои́хъ мно́гихъ прегрѣше́ній.

Іису́се, сози́жди во мнѣ́ се́рдце чи́сто, и обнови́ во утро́бѣ мое́й ду́хъ пра́вый; Іису́се, изведи́ изъ темни́цы страсте́й бѣ́дную ду́шу мою́.

Іису́се, потреби́ во мнѣ́ нечи́стыя по́мыслы и зла́я похотѣ́нія; Іису́се, напра́ви сла́быя стопы́ моя́ на пу́ть за́повѣдей Твои́хъ.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 2.

Жела́ніемъ возжела́вый я́сти со ученики́ послѣ́днюю предъ страда́ніемъ Твои́мъ па́сху, да препода́си и́мъ, среди́ ея́, послѣ́дній и наибо́льшій зало́гъ любви́ Твоея́, пре́жде двою́ дню́ предпосла́лъ еси́ два́ отъ ни́хъ во Іерусали́мъ, да ше́дше угото́ваютъ ю́. Поуча́яся отсю́да, ка́ко и на́мъ подоба́етъ благовре́меннѣ уготовля́ти себе́ къ снѣде́нію на́шея Боже́ственныя Па́схи, си́рѣчь Тѣ́ла и Кро́ви Твоея́, благода́рственно зову́ Ти́: Аллилу́ія.

Икосъ 2.

«Иззу́й сапоги́ отъ но́гу твое́ю, земля́ бо, на не́йже стои́ши, свята́ е́сть», — ре́клъ еси́ Моисе́ю изъ купины́, горѣ́вшей и несгора́вшей, отъ неви́димаго во о́ной прису́тствія Твоего́. Сосу́дъ съ Боже́ственнымъ Тѣ́ломъ и Кро́вію Твое́ю вои́стину бо́лѣе и святѣ́е неопали́мыя купины́ е́сть; а́зъ же пе́рстенъ, нечи́стъ, про́данъ подъ грѣ́хъ. Тѣ́мже со смире́ніемъ и вѣ́рою вопію́ Ти́:


Іису́се Всемогу́щій, совлеки́ мя́ ве́тхаго человѣ́ка съ дѣя́ньми его́; Іису́се, умертви́ сѣ́мя тли́, во мнѣ́ гнѣздя́щееся.

Іису́се, расто́ргни у́зы грѣха́, и́миже связа́ мя́ вра́гъ; Іису́се пода́ждь ми́ се́рдце смире́нно и ду́хъ сокруше́нъ.

Іису́се, отжени́ отъ мене́ искуше́нія и собла́зны; Іису́се, утверди́ мя́ въ вѣ́рѣ и любви́ къ Тебѣ́.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 3.

«Отцы́ ва́ши ядо́ша ма́нну въ пусты́ни и умро́ша; Азъ е́смь Хлѣ́бъ, сходя́й съ небесе́, да а́ще кто́ я́стъ отъ него́, жи́въ бу́детъ во вѣ́ки; и Хлѣ́бъ, его́же Азъ да́мъ, Пло́ть Моя́ е́сть, ю́же Азъ да́мъ за живо́тъ мíра», — ре́клъ еси́ іуде́омъ, иска́вшимъ ви́дѣти отъ Тебе́ зна́меніе съ небеси́, подо́бное ма́ннѣ Моисе́евой. Его́ же мы́ слы́шаще и сбытіе́ предрече́ннаго ви́дяще, со стра́хомъ зове́мъ: Аллилу́ія.

Икосъ 3.

«Воста́въ съ ве́чери, — я́коже повѣству́етъ святы́й Іоа́ннъ, — и препоя́сався ле́нтіемъ, умы́лъ еси́ но́ги ученико́мъ», науча́я си́мъ, да не приступа́емъ къ Боже́ственнѣй трапе́зѣ Твое́й, неомы́тые слеза́ми покая́нія, во грѣха́хъ на́шихъ. Ощуща́я презѣ́льную ну́жду сего́ та́инственнаго омове́нія и ску́дость сле́зъ ожесточе́ннаго се́рдца моего́, съ Петро́мъ вопію́ Ти́:

Іису́се Преблагíй, Са́мъ ми́ умы́й не но́зѣ то́кмо, но и ру́цѣ и главу́; Іису́се, обнажи́ предо мно́ю бе́здну душе́внаго моего́ растлѣ́нія.


Іису́се, разве́рзи во мнѣ́ исто́чникъ сокруше́нія серде́чнаго; Іису́се, ороси́ мя́ ка́плями Твоего́ милосе́рдія.

Іису́се, обвѣ́й мя́ стра́хомъ суда́ и му́къ вѣ́чныхъ; Іису́се, возбуди́ со́вѣсть, спя́щую во мнѣ́, и укрѣпи́ гла́съ ея́.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 4.

«Не се́й ли е́сть Іису́съ, сы́нъ Іо́сифовъ, Его́же мы́ зна́емъ отца́ и ма́терь? Ка́ко у́бо глаго́летъ Се́й, я́ко съ небесе́ снидо́хъ? И ка́ко мо́жетъ да́ти на́мъ Пло́ть Свою́ я́сти?» — глаго́лаху между́ собо́ю жи́дове, услы́шавше о пресла́вномъ обеща́ніи Твое́мъ да́тися въ снѣ́дь вѣ́рнымъ, не вѣ́дуще, по окамене́нію серде́цъ свои́хъ, со смире́ніемъ вѣ́ровати и взыва́ти къ Тебѣ́: Алли́луія.

Икосъ 4.

«Аще не снѣ́сте Пло́ти Сы́на Человѣ́ческаго и не піе́те Кро́ве Его́, живота́ не и́мате въ себѣ́», — провѣща́лъ еси́ ко́снымъ во е́же вѣ́ровати іуде́омъ, е́же сло́во же́стоко къ слы́шанію показа́ся и нѣ́кіимъ отъ учени́къ Твои́хъ, невѣ́дущимъ еще́ та́инъ Ца́рствія Бо́жія. Мы́ же, озаре́нные свѣ́томъ Ева́нгелія и открове́ннымъ лице́мъ Боже́ственную сла́ву Твою́ зря́ще, съ вѣ́рою и любо́вію зове́мъ Ти́:

Іису́се, вся́ могíй вели́чествомъ си́лы и держа́вы Твоея́; Іису́се, творя́й и соверша́яй па́че, не́же мо́жемъ разумѣ́ти и помы́слити.


Іису́се, ма́нну съ не́ба, нѣ́когда въ зна́меніе настоя́щаго та́инства, одожди́вый; Іису́се, къ прообразова́нію того́жде, во́ду изъ ка́мене источи́вый.

Іису́се, о́блакъ кра́стелей въ напита́ніе а́лчущимъ въ пусты́не іуде́омъ посла́вый; Іису́се, предъ о́чію сами́хъ сумня́щихся іуде́евъ, пятію́ хлѣ́бы пя́ть ты́сящъ наро́да насы́тивый.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 5.

«Яду́щимъ на ве́чери ученико́мъ, пріе́мъ хлѣ́бъ, благослови́въ и преломи́въ, по́далъ еси́ и́мъ, ре́къ: пріими́те, яди́те, сіе́ е́сть Тѣ́ло Мое́, за вы́ ломи́мое, во оставле́ніе грѣхо́въ; пото́мъ же ча́шу пода́въ, ре́клъ еси́: пíйте отъ нея́ вси́, сія́ е́сть Кро́вь Моя́, за вы́ излива́емая, во оставле́ніе грѣхо́въ». — Сему́ боже́ственному и пресла́дкому гла́су вне́млюще, со благодаре́ніемъ зове́мъ: Аллилу́ія.

Икосъ 5.

«Яды́й Мою́ Пло́ть и пія́й Мою́ Кро́вь во Мнѣ́ пребыва́етъ и Азъ въ не́мъ; то́й и́мать живо́тъ вѣ́чный и Азъ воскрешу́ его́ въ послѣ́дній де́нь», си́ е́сть въ воскресе́ніе живота́ и блаже́нства. Сего́ у́бо вожделѣ́ннаго воскресе́нія въ живо́тъ ища́ сподо́битися, изъ глубины́ души́ вопію́ Ти́:

Іису́се, прибли́зися ко и́щущему соедине́нія съ Тобо́ю; Іису́се, вни́ди во утро́бу, во вся́ соста́вы и вся́ ко́сти моя́.

[Іису́се, бу́ди свѣ́томъ моего́ помраче́ннаго ума́;] Іису́се, напо́лни Собо́ю ненасы́тимую всѣ́мъ мíромъ бе́здну моего́ се́рдца.

Іису́се, вѣща́й гла́сомъ моея́ со́вѣсти; Іису́се, дви́жи и управля́й мое́ю во́лею.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 6.


«Ами́нь, ами́нь, глаго́лю ва́мъ: еди́нъ отъ ва́съ преда́стъ Мя́», — ре́клъ еси́ въ ско́рби ду́ха ученико́мъ Твои́мъ на ве́чери. Они́ же, а́ще и чи́сти отъ за́мысла преда́нія, «еда́ а́зъ е́смь», вопроша́ху Тя́ кíйждо, показу́я си́мъ глубину́ своего́ смиренному́дрія. Азъ же, что́ реку́ Ти́, седми́жды на де́нь па́даяй и измѣня́яй Тебѣ́? Оба́че Ты́ Са́мъ соблюди́ мя́, да не отпаду́ въ коне́цъ, взыва́я Ти́ благода́рнѣ: Аллилу́ія.

Икосъ 6.

«Якоже розга́ не мо́жетъ плода́ твори́ти о себѣ́, а́ще не бу́детъ на лозѣ́, та́ко и вы́, а́ще во Мнѣ́ не пребу́дете; а и́же бу́детъ во Мнѣ́ и Азъ въ не́мъ, то́й сотвори́тъ пло́дъ мно́гъ», — си́це, тайнодѣ́йствуя, поуча́лъ еси́ возлю́бленные ученики́ Твоя́ на пути́ въ Геѳсима́нію. Сему́ у́бо наставле́нію вне́мля, и вѣ́дый не́мощь естества́ моего́ безъ благода́ти Твое́й, приле́жно вопію́ Ти́:

Іису́се, пренебе́сный дѣ́лателю, Са́мъ мя́ всади́ въ живоно́сный вертогра́дъ Тво́й; Іису́се, лоза́ и́стинная, прикрѣпи́ мя́ къ Тебѣ́, я́ко ро́згу ди́кую.

Іису́се, ко́реню неизсыха́ющій, испо́лни мя́ со́комъ жи́зни вѣ́чныя; Іису́се, побѣди́телю вся́кія ме́ртвенности, отреби́ е́же изсо́хло е́сть во мнѣ́ отъ зно́я страсте́й.

Іису́се, кра́сный добро́тою, украси́ мя́ цвѣта́ми благи́хъ чу́вствъ и помышле́ній; Іису́се, бога́тый въ ми́лости, уще́дри мя́ плода́ми и́стиннаго покая́нія и пра́вды.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 7.


«И кто́ е́сть предая́й Тя́», — вопроси́вшу ученику́, и́же возлеже́ на ве́чери на пе́рсяхъ Твои́хъ. — «То́й е́сть, — отвѣща́лъ еси́, — ему́же Азъ, омочи́въ въ соли́ло хлѣ́бъ, пода́мъ». И омо́чь хлѣ́бъ, по́далъ еси́ Іу́дѣ Си́монову Искаріо́тскому, подвиза́я его́ на покая́ніе. Онъ же, ожесточе́нъ сы́й ду́хомъ зло́бы, не восхотѣ́ разумѣ́ти гла́са любве́ своего́ Учи́теля и Го́спода. Какова́го жестокосе́рдія да бу́ду изба́вленъ благода́тію Твое́ю, зовя́ Ти́ вы́ну: Аллилу́ія.

Икосъ 7.

Щадя́ не́мощь естества́ на́шего, отвраща́ющагося вкуше́нія пло́ти человѣ́ческой, не я́вѣ, но подъ ви́домъ хлѣ́ба и вина́ благоволи́лъ еси́ препода́ти на́мъ Пречи́стое Тѣ́ло и Кро́вь Твою́. Чудя́ся о таково́мъ снисхожде́ніи прему́дрости Твоея́ къ не́мощи естества́ на́шего, благода́рнѣ славосло́влю Тя́ си́це:

Іису́се, прему́дрѣ и человѣколю́бнѣ стро́яй все́ дѣ́ло спасе́нія на́шего; Іису́се, са́мыя спаси́тельныя та́инства Твои́ приспособля́яй къ не́мощи на́шего разумѣ́нія и чу́вствъ.

Іису́се, во увѣре́ніе сумня́щихся на свято́й трапе́зѣ мно́гажды вмѣ́сто хлѣ́ба и вина́, са́мое Тѣ́ло и Кро́вь Твою́ прояви́вый; Іису́се, досто́йнымъ служи́телямъ алтаря́ Ду́ха Пресвята́го, на освяще́ніе даро́въ сходя́ща, показа́вый.

Іису́се, вмѣ́сто недосто́йныхъ служи́телей алтаря́ а́нгеловъ Твои́хъ неви́димо, для соверше́нія боже́ственнаго та́инства, посыла́яй; Іису́се, явле́ніемъ чуде́съ на святѣ́й трапе́зѣ мно́гія изъ са́мыхъ зловѣ́рныхъ къ вѣ́рѣ обрати́вый.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 8.

«И по хлѣ́бѣ», си́речь по вкуше́ніи отъ по́даннаго Тобо́ю хлѣ́ба преда́телю, я́коже повѣству́етъ святы́й Іоа́ннъ, «вни́де въ о́нь сатана́». Оле, стра́шныя ка́зни за невѣ́ріе! Оле, злополу́чнаго жре́бія преда́теля! Еже во спасе́ніе долженствова́ло бы́ти, въ сме́рть и поги́бель ему́ обрѣ́теся. Предъ таковы́мъ у́бо судо́мъ пра́вды Твоея́ благоговѣ́я, со стра́хомъ и тре́петомъ зову́ Ти́: Аллилу́ія.

Икосъ 8.

«Сіе́ твори́те въ Мое́ воспомина́ніе», — ре́клъ еси́ ученико́мъ на ве́чери, препода́въ и́мъ подъ ви́домъ хлѣ́ба Тѣ́ло, а подъ ви́домъ вина́ Кро́вь Свою́. «Тѣ́мже у́бо ели́жды отъ хлѣ́ба яди́мъ и ча́ши піе́мъ, сме́рть Твою́ возвѣща́емъ», по сло́ву свята́го Па́вла. Воспомина́я у́бо ны́нѣ страда́нія Твоя́, со умиле́ніемъ зову́ Ти́:

Іису́се, въ ру́цѣ враго́въ Твои́хъ для спасе́нія мíра Себе́ произво́льнѣ преда́вый; Іису́се, легіо́номъ а́нгеловъ въ защи́ту Твою́ яви́тися не попусти́вый.

Іису́се, невѣ́рнаго ученика́ воззрѣ́ніемъ на него́ и гла́сомъ але́ктора къ покая́нію обрати́вый; Іису́се, Каіа́фѣ и Пила́ту, неразу́мно вопроси́вшимъ Тя́, отвѣ́та не да́вый.

Іису́се, со Креста́ распе́ншимъ Тя́ у Отца́ отпуще́ніе грѣхо́въ проси́вый; Іису́се, Ма́тери Твое́й возлю́бленнаго ученика́ премилосе́рднѣ усынови́вый.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 9.

«Іу́до, лобза́ніемъ ли Сы́на Человѣ́ческаго предае́ши?» — воззва́лъ еси́ го́рцѣ къ ученику́ невѣ́рному, егда́ о́нъ пріи́де со спи́рою въ вертогра́дъ Геѳсима́нскій, ища́ преда́ти Тя́ лобза́ніемъ. Оба́че и се́й прео́стрый глаго́лъ не порази́ раска́яніемъ души́, во злѣ́ ожесточе́нныя. Вѣ́дый у́бо непостоя́нство и моея́ во́ли, страшу́ся, да не да́мъ Ти́ когда́ и а́зъ, неблагода́рный, лобза́нія Іу́дина. Ты́ Са́мъ у́бо укрѣпи́ мя́ благода́тію Твое́ю, да со благоразу́мнымъ разбо́йникомъ вы́ну зову́: Аллилу́ія.

Икосъ 9.

«Отче, да вси́ еди́но бу́дутъ, я́коже Ты́ во Мнѣ́ и Азъ въ Тебѣ́, да и тíи въ На́съ еди́но бу́дутъ, да и мíръ вѣ́ру и́метъ, я́ко Азъ отъ Тебе́ изыдо́хъ», — та́ко возгласи́лъ еси́ въ послѣ́дней вели́кой моли́твѣ ко Отцу́. Сему́ пресла́дкому гла́су Твоему́ послѣ́дуя и о си́лѣ моли́твы Твоея́ дерза́я, съ вѣ́рою возглаша́ю Ти́:

Іису́се, вся́ совокупля́яй во еди́но, возсоедини́ всѣ́хъ на́съ неразлу́чнѣ съ Тобо́ю и Отце́мъ Твои́мъ; Іису́се, вся́ примиря́яй, да́ждь, да бу́демъ все́ единомы́сленни въ вѣ́рѣ и любви́ къ Тебѣ́.

Іису́се, не терпя́й вражды́ и раздѣле́ній, потреби́ злочести́выя е́реси и раско́лы; Іису́се, всѣ́хъ любя́й и ми́луяй, собери́ во еди́но ста́до вся́ заблу́дшія о́вцы.

Іису́се, ми́ръ всѣ́мъ подава́яй, утоли́ за́висть и пререка́нія между́ призыва́ющими и́мя Твое́; Іису́се, причаща́яй мя́ самаго Тѣ́ла и Кро́ви Твоея́, да бу́ду вои́стину пло́ть отъ пло́ти Твоея́ и ко́сть отъ косте́й Твои́хъ.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 10.

На ве́чери въ Ка́нѣ Галиле́йстѣй, во́ду въ вино́ претвори́въ, пе́рвое си́мъ зна́меніе Боже́ственныя си́лы Твоея́ показа́лъ еси́. Отходя́ же на кре́стъ, я́ко Жени́хъ ду́шъ, послѣ́днее чу́до любви́ вѣ́рующимъ въ Тя́ яви́лъ еси́, претвори́въ хлѣ́бъ въ Тѣ́ло Твое́ и вино́ въ Кро́вь Твою́, и́мже насыща́яся и а́зъ въ живо́тъ вѣ́чный, благода́рнѣ зову́ Ти́: Аллилу́ія.

Икосъ 10.

Въ де́нь Воскресе́нія Твоего́, двою́ отъ учени́къ Твои́хъ спутеше́ствуя во о́бразѣ стра́нника во Еммау́съ, поуча́лъ еси́ и́хъ о та́йнѣ страда́ній Твои́хъ: о́нѣма же держа́стася о́чи, да Тя́ не позна́ста, а́ще и се́рдце и́хъ горя́ бѣ́ въ ни́хъ отъ сла́дости слове́съ Твои́хъ. Егда́ же прекло́нься на моле́ніе и́хъ, вше́лъ еси́ съ ни́ми облещи́, и благослови́въ хлѣ́бъ, по́далъ еси́ и́мъ: а́біе отверзо́стеся и́ма о́чи, да Тя́ позна́ста. Подо́бясь си́мъ ученика́мъ, дерза́ю и а́зъ со смире́ніемъ вознести́ къ Тебѣ́ сицевы́й гла́съ:

Іису́се, долготерпѣли́вый, не оста́ви и мене́ еди́наго на пути́ жи́зни за ску́дость вѣ́ры моея́; Іису́се, научи́ мя́, я́коже и о́нѣхъ, разумѣ́ти проро́чествія о Тебѣ́ и та́йну благода́тнаго соедине́нія съ Тобо́ю.

Іису́се, согрѣ́й и воспламени́, я́коже и о́нѣхъ ученико́въ, и мое́ хла́дное се́рдце; Іису́се преблагíй, обля́зи и со мно́ю, я́ко уже́ преклони́лся е́сть къ ве́черу де́нь моея́ жи́зни.

Іису́се, да́ждь ми́ позна́ти Тя́ вои́стину въ настоя́щемъ преломле́ніи та́инственнаго хлѣ́ба и въ питіи́ отъ ча́ши; Іису́се, сотвори́, да и а́зъ, позна́въ си́лу любве́ Твоея́, бу́ду провозвѣ́стникомъ о́ныя для бра́тій мои́хъ.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 11.

Побѣжда́ющему обѣща́лъ еси́ да́ти я́сти отъ дре́ва живо́тнаго, е́же е́сть посреди́ рая́ Бо́жія, и отъ ма́нны сокрове́нныя. Къ сему́ вкуше́нію на небеси́, да бу́детъ ми́ пріуготовле́ніемъ на земли́ причаще́ніе Тѣ́ла и Кро́ви Твоея́, къ нему́же а́зъ, недосто́йный, ны́нѣ приступа́я, зову́: Аллилу́ія.

Икосъ 11.

«Яды́й и пія́й недосто́йнѣ, су́дъ себѣ́ я́стъ и піе́тъ, не разсужда́яй Тѣ́ла и Кро́ви Госпо́дни», — вразумля́етъ приступа́ющихъ къ причаще́нію небоше́ственный Па́велъ. Тѣ́мже и а́зъ страшу́сь и трепе́щу своего́ недосто́инства, но да не надо́лзѣ удаля́яся Твоего́ обще́нія, отъ мы́сленнаго во́лка звѣроуловле́нъ бу́ду, прихожду́ къ Тебѣ́ со гла́сомъ таковы́мъ:

Іису́се, пріими́ мя́, я́коже прія́лъ еси́ мытаря́, блудни́цу и разбо́йника; Іису́се, не возгнуша́йся вни́ти подъ кро́въ души́ моея́, а́ще и ве́сь пу́стъ и па́лся е́сть.

Іису́се, разве́рзи и моя́ душе́вныя о́чи, я́коже разве́рзлъ еси́ слѣ́пу отъ рожде́нія; Іису́се, прорцы́ и мнѣ́, я́коже о́ному разсла́бленному: возста́ни и ходи́.

Іису́се, уста́ви то́къ нечи́стыхъ пожела́ній души́ моея́, я́коже уста́вилъ еси́ то́ки жены́ кровоточи́выя; Іису́се, уврачу́й прока́зу души́ и со́вѣсти моея́.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Конда́къ 12.

За́вистію діа́вола, усты́ змíя глаго́лавшаго, ве́сь ро́дъ человѣ́ческій вкуше́ніемъ отъ плода́ запреще́ннаго ра́й погуби́ и сме́рти предаде́ся. Вкуше́ніемъ же отъ Пречи́стаго Тѣ́ла и Кро́ве Твоея́, вси́ земноро́дніи, па́ки вѣ́чныя сподобля́ются жи́зни и восхо́дятъ на пе́рвое достоя́ніе. Врачество́ бо отъ я́да зміи́на и сѣ́мя безсме́ртія е́сть причаще́ніе животворя́щихъ Та́инъ Твои́хъ. Тѣ́мже благода́рнѣ зову́ Ти́: Аллилу́ія.

Икосъ 12.

Се́ предъ сосу́домъ съ Боже́ственными Та́йнами Твои́ми предстою́, злы́хъ же помышле́ній мои́хъ не отступа́ю; еди́на всемогу́щая благода́ть Твоя́ ободря́етъ и привлека́етъ мя́. Тѣ́мже, поверга́я себя́ въ бе́здну милосе́рдія Твоего́, вопію́:

Іису́се, призыва́яй къ поко́ю въ Тебѣ́ всѣ́хъ тружда́ющихся и обремене́нныхъ, пріими́ и мене́, утружде́ннаго суето́ю мíра; Іису́се, прише́дый призва́ти не пра́ведныя, но грѣ́шныя на покая́ніе, разрѣши́ и мя́ отъ грѣхо́въ и страсте́й мои́хъ.

Іису́се, исцѣля́яй вся́кій неду́гъ и вся́кую я́зву, уврачу́й ра́ны и гное́ніе души́ моея́; Іису́се, насыща́яй а́лчущія, насы́ти мя́ Тѣ́ломъ и Кро́вію Твое́ю.

Іису́се, воскреша́яй ме́ртвыя, оживи́ мя́, уме́ршаго грѣха́ми; Іису́се, побѣди́телю а́да, извлеки́ мя́ изъ че́люстей ду́ха зло́бы.

Іису́се, Бо́же се́рдца моего́, пріиди́ и соедини́ мя съ Тобо́ю на вѣ́ки.

Кондакъ 13.

О, Пресла́дкій и Всеще́дрый Іису́се! Вы́ну сходя́й, я́ко ма́нна съ небесе́, для пита́нія ду́шъ и тѣле́съ на́шихъ въ Та́инствѣ Пречи́стаго Тѣ́ла и Кро́ви Твоея́, сподо́би мя́ неосужде́нно причасти́тися Боже́ственныхъ Та́инъ Твои́хъ, да исцѣле́нъ, насыще́нъ, освяще́нъ и обоже́нъ Тобо́ю на вѣ́ки, благода́рно зову́ Ти́: Аллилу́ія.

[Се́й конда́къ глаго́лется три́жды. И па́ки чте́тся 1-й и́косъ: Ангела Твоего́… и конда́къ 1-й: Избра́нный Женише́…]

akafistnik.ru

Прослушать:

Господь Иисус Христос

Конда́к 1

Избра́нный Женише́ ду́ш и серде́ц, вочелове́чением Свои́м и сме́ртию на Кресте́, обручи́вый Себе́ на ве́ки ве́сь ро́д челове́чь, и да́вый на́м в зало́г ве́чныя жи́зни са́мое пречи́стое Те́ло и Кро́вь Свою́, се́ по гла́су Твоему́ и а́з, недосто́йный, дерза́я прихожду́ к боже́ственной трапе́зе Твое́й и, пораже́н вели́чием ея́, вопию́:

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Икос 1

Ангела Твоего́ к прови́дцу Иса́ии со у́глем горя́щим от алтаря́ небе́снаго посла́л еси́, во е́же очи́стити те́м устне́ его́, егда́ ви́дев Тя́, седя́ща на престо́ле, о нечистоте́ свое́й сокруша́шеся; а́з же, оскверне́нный душе́ю и те́лом, ка́ко дерзну́ приступи́ти ко причаще́нию Боже́ственных Твои́х Та́ин, а́ще не Ты́ Са́м очи́стиши мя́ свы́ше? Те́мже из глубины́ души́ вопию́ Ти́:

Иису́се Всеблаги́й, косни́ся огне́м благода́ти Твоея́ и мои́х нечи́стых усте́н; Иису́се, попали́ те́рние мои́х мно́гих прегреше́ний.

Иису́се, сози́жди во мне́ се́рдце чи́сто, и обнови́ во утро́бе мое́й ду́х пра́вый; Иису́се, изведи́ из темни́цы страсте́й бе́дную ду́шу мою́.

Иису́се, потреби́ во мне́ нечи́стыя по́мыслы и зла́я похоте́ния; Иису́се, напра́ви сла́быя стопы́ моя́ на пу́ть за́поведей Твои́х.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 2

Жела́нием возжела́вый я́сти со ученики́ после́днюю пред страда́нием Твои́м па́сху, да препода́си и́м, среди́ ея́, после́дний и наибо́льший зало́г любви́ Твоея́, пре́жде двою́ дню́ предпосла́л еси́ два́ от ни́х во Иерусали́м, да ше́дше угото́вают ю́. Поуча́яся отсю́да, ка́ко и на́м подоба́ет благовре́менне уготовля́ти себе́ к снеде́нию на́шея Боже́ственныя Па́схи, си́речь Те́ла и Кро́ви Твоея́, благода́рственно зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 2

«Иззу́й сапоги́ от но́гу твое́ю, земля́ бо, на не́йже стои́ши, свята́ е́сть», — ре́кл еси́ Моисе́ю из купины́, горе́вшей и несгора́вшей, от неви́димаго во о́ной прису́тствия Твоего́. Сосу́д с Боже́ственным Те́лом и Кро́вию Твое́ю вои́стину бо́лее и святе́е неопали́мыя купины́ е́сть; а́з же пе́рстен, нечи́ст, про́дан под гре́х. Те́мже со смире́нием и ве́рою вопию́ Ти́:

Иису́се Всемогу́щий, совлеки́ мя́ ве́тхаго челове́ка с дея́ньми его́; Иису́се, умертви́ се́мя тли́, во мне́ гнездя́щееся.

Иису́се, расто́ргни у́зы греха́, и́миже связа́ мя́ вра́г; Иису́се пода́ждь ми́ се́рдце смире́нно и ду́х сокруше́н.

Иису́се, отжени́ от мене́ искуше́ния и собла́зны; Иису́се, утверди́ мя́ в ве́ре и любви́ к Тебе́.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 3

«Отцы́ ва́ши ядо́ша ма́нну в пусты́ни и умро́ша; Аз е́смь Хле́б, сходя́й с небесе́, да а́ще кто́ я́ст от него́, жи́в бу́дет во ве́ки; и Хле́б, его́же Аз да́м, Пло́ть Моя́ е́сть, ю́же Аз да́м за живо́т ми́ра», — ре́кл еси́ иуде́ом, иска́вшим ви́дети от Тебе́ зна́мение с небеси́, подо́бное ма́нне Моисе́евой. Его́ же мы́ слы́шаще и сбытие́ предрече́ннаго ви́дяще, со стра́хом зове́м: Аллилу́ия.

Икос 3

«Воста́в с ве́чери, — я́коже повеству́ет святы́й Иоа́нн, — и препоя́сався ле́нтием, умы́л еси́ но́ги ученико́мъ», науча́я си́м, да не приступа́ем к Боже́ственней трапе́зе Твое́й, неомы́тые слеза́ми покая́ния, во греха́х на́ших. Ощуща́я презе́льную ну́жду сего́ та́инственнаго омове́ния и ску́дость сле́з ожесточе́ннаго се́рдца моего́, с Петро́м вопию́ Ти́:

Иису́се Преблаги́й, Са́м ми́ умы́й не но́зе то́кмо, но и ру́це и главу́; Иису́се, обнажи́ предо мно́ю бе́здну душе́внаго моего́ растле́ния.

Иису́се, разве́рзи во мне́ исто́чник сокруше́ния серде́чнаго; Иису́се, ороси́ мя́ ка́плями Твоего́ милосе́рдия.

Иису́се, обве́й мя́ стра́хом суда́ и му́к ве́чных; Иису́се, возбуди́ со́весть, спя́щую во мне́, и укрепи́ гла́с ея́.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 4

«Не се́й ли е́сть Иису́с, сы́н Ио́сифов, Его́же мы́ зна́ем отца́ и ма́терь? Ка́ко у́бо глаго́лет Се́й, я́ко с небесе́ снидо́х? И ка́ко мо́жет да́ти на́м Пло́ть Свою́ я́сти?» — глаго́лаху между́ собо́ю жи́дове, услы́шавше о пресла́вном обеща́нии Твое́м да́тися в сне́дь ве́рным, не ве́дуще, по окамене́нию серде́ц свои́х, со смире́нием ве́ровати и взыва́ти к Тебе́: Алли́луия.

Икос 4

«Аще не сне́сте Пло́ти Сы́на Челове́ческаго и не пие́те Кро́ве Его́, живота́ не и́мате в себе́», — провеща́л еси́ ко́сным во е́же ве́ровати иуде́ом, е́же сло́во же́стоко к слы́шанию показа́ся и не́киим от учени́к Твои́х, неве́дущим еще́ та́ин Ца́рствия Бо́жия. Мы́ же, озаре́нные све́том Ева́нгелия и открове́нным лице́м Боже́ственную сла́ву Твою́ зря́ще, с ве́рою и любо́вию зове́м Ти́:

Иису́се, вся́ моги́й вели́чеством си́лы и держа́вы Твоея́; Иису́се, творя́й и соверша́яй па́че, не́же мо́жем разуме́ти и помы́слити.

Иису́се, ма́нну с не́ба, не́когда в зна́мение настоя́щаго та́инства, одожди́вый; Иису́се, к прообразова́нию того́жде, во́ду из ка́мене источи́вый.

Иису́се, о́блак кра́стелей в напита́ние а́лчущим в пусты́не иуде́ом посла́вый; Иису́се, пред о́чию сами́х сумня́щихся иуде́ев, пятию́ хле́бы пя́ть ты́сящ наро́да насы́тивый.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 5

«Яду́щим на ве́чери ученико́м, прие́м хле́б, благослови́в и преломи́в, по́дал еси́ и́м, ре́к: приими́те, яди́те, сие́ е́сть Те́ло Мое́, за вы́ ломи́мое, во оставле́ние грехо́в; пото́м же ча́шу пода́в, ре́кл еси́: пи́йте от нея́ вси́, сия́ е́сть Кро́вь Моя́, за вы́ излива́емая, во оставле́ние грехо́въ». — Сему́ боже́ственному и пресла́дкому гла́су вне́млюще, со благодаре́нием зове́м: Аллилу́ия.

Икос 5

«Яды́й Мою́ Пло́ть и пия́й Мою́ Кро́вь во Мне́ пребыва́ет и Аз в не́м; то́й и́мать живо́т ве́чный и Аз воскрешу́ его́ в после́дний де́нь», си́ е́сть в воскресе́ние живота́ и блаже́нства. Сего́ у́бо вожделе́ннаго воскресе́ния в живо́т ища́ сподо́битися, из глубины́ души́ вопию́ Ти́:

Иису́се, прибли́зися ко и́щущему соедине́ния с Тобо́ю; Иису́се, вни́ди во утро́бу, во вся́ соста́вы и вся́ ко́сти моя́.

[Иису́се, бу́ди све́том моего́ помраче́ннаго ума́;] Иису́се, напо́лни Собо́ю ненасы́тимую все́м ми́ром бе́здну моего́ се́рдца.

Иису́се, веща́й гла́сом моея́ со́вести; Иису́се, дви́жи и управля́й мое́ю во́лею.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 6

«Ами́нь, ами́нь, глаго́лю ва́м: еди́н от ва́с преда́ст Мя́», — ре́кл еси́ в ско́рби ду́ха ученико́м Твои́м на ве́чери. Они́ же, а́ще и чи́сти от за́мысла преда́ния, «еда́ а́з е́смь», вопроша́ху Тя́ ки́йждо, показу́я си́м глубину́ своего́ смиренному́дрия. Аз же, что́ реку́ Ти́, седми́жды на де́нь па́даяй и изменя́яй Тебе́? Оба́че Ты́ Са́м соблюди́ мя́, да не отпаду́ в коне́ц, взыва́я Ти́ благода́рне: Аллилу́ия.

Икос 6

«Якоже розга́ не мо́жет плода́ твори́ти о себе́, а́ще не бу́дет на лозе́, та́ко и вы́, а́ще во Мне́ не пребу́дете; а и́же бу́дет во Мне́ и Аз в не́м, то́й сотвори́т пло́д мно́гъ», — си́це, тайноде́йствуя, поуча́л еси́ возлю́бленные ученики́ Твоя́ на пути́ в Гефсима́нию. Сему́ у́бо наставле́нию вне́мля, и ве́дый не́мощь естества́ моего́ без благода́ти Твое́й, приле́жно вопию́ Ти́:

Иису́се, пренебе́сный де́лателю, Са́м мя́ всади́ в живоно́сный вертогра́д Тво́й; Иису́се, лоза́ и́стинная, прикрепи́ мя́ к Тебе́, я́ко ро́згу ди́кую.

Иису́се, ко́реню неизсыха́ющий, испо́лни мя́ со́ком жи́зни ве́чныя; Иису́се, победи́телю вся́кия ме́ртвенности, отреби́ е́же изсо́хло е́сть во мне́ от зно́я страсте́й.

Иису́се, кра́сный добро́тою, украси́ мя́ цвета́ми благи́х чу́вств и помышле́ний; Иису́се, бога́тый в ми́лости, уще́дри мя́ плода́ми и́стиннаго покая́ния и пра́вды.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 7

«И кто́ е́сть предая́й Тя́», — вопроси́вшу ученику́, и́же возлеже́ на ве́чери на пе́рсях Твои́х. — «То́й е́сть, — отвеща́л еси́, — ему́же Аз, омочи́в в соли́ло хле́б, пода́мъ». И омо́чь хле́б, по́дал еси́ Иу́де Си́монову Искарио́тскому, подвиза́я его́ на покая́ние. Он же, ожесточе́н сы́й ду́хом зло́бы, не восхоте́ разуме́ти гла́са любве́ своего́ Учи́теля и Го́спода. Какова́го жестокосе́рдия да бу́ду изба́влен благода́тию Твое́ю, зовя́ Ти́ вы́ну: Аллилу́ия.

Икос 7

Щадя́ не́мощь естества́ на́шего, отвраща́ющагося вкуше́ния пло́ти челове́ческой, не я́ве, но под ви́дом хле́ба и вина́ благоволи́л еси́ препода́ти на́м Пречи́стое Те́ло и Кро́вь Твою́. Чудя́ся о таково́м снисхожде́нии прему́дрости Твоея́ к не́мощи естества́ на́шего, благода́рне славосло́влю Тя́ си́це:

Иису́се, прему́дре и человеколю́бне стро́яй все́ де́ло спасе́ния на́шего; Иису́се, са́мыя спаси́тельныя та́инства Твои́ приспособля́яй к не́мощи на́шего разуме́ния и чу́вств.

Иису́се, во увере́ние сумня́щихся на свято́й трапе́зе мно́гажды вме́сто хле́ба и вина́, са́мое Те́ло и Кро́вь Твою́ прояви́вый; Иису́се, досто́йным служи́телям алтаря́ Ду́ха Пресвята́го, на освяще́ние даро́в сходя́ща, показа́вый.

Иису́се, вме́сто недосто́йных служи́телей алтаря́ а́нгелов Твои́х неви́димо, для соверше́ния боже́ственнаго та́инства, посыла́яй; Иису́се, явле́нием чуде́с на святе́й трапе́зе мно́гия из са́мых злове́рных к ве́ре обрати́вый.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 8

«И по хле́бе», си́речь по вкуше́нии от по́даннаго Тобо́ю хле́ба преда́телю, я́коже повеству́ет святы́й Иоа́нн, «вни́де в о́нь сатана́». Оле, стра́шныя ка́зни за неве́рие! Оле, злополу́чнаго жре́бия преда́теля! Еже во спасе́ние долженствова́ло бы́ти, в сме́рть и поги́бель ему́ обре́теся. Пред таковы́м у́бо судо́м пра́вды Твоея́ благогове́я, со стра́хом и тре́петом зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 8

«Сие́ твори́те в Мое́ воспомина́ние», — ре́кл еси́ ученико́м на ве́чери, препода́в и́м под ви́дом хле́ба Те́ло, а под ви́дом вина́ Кро́вь Свою́. «Те́мже у́бо ели́жды от хле́ба яди́м и ча́ши пие́м, сме́рть Твою́ возвеща́емъ», по сло́ву свята́го Па́вла. Воспомина́я у́бо ны́не страда́ния Твоя́, со умиле́нием зову́ Ти́:

Иису́се, в ру́це враго́в Твои́х для спасе́ния ми́ра Себе́ произво́льне преда́вый; Иису́се, легио́ном а́нгелов в защи́ту Твою́ яви́тися не попусти́вый.

Иису́се, неве́рнаго ученика́ воззре́нием на него́ и гла́сом але́ктора к покая́нию обрати́вый; Иису́се, Каиа́фе и Пила́ту, неразу́мно вопроси́вшим Тя́, отве́та не да́вый.

Иису́се, со Креста́ распе́ншим Тя́ у Отца́ отпуще́ние грехо́в проси́вый; Иису́се, Ма́тери Твое́й возлю́бленнаго ученика́ премилосе́рдне усынови́вый.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 9

«Иу́до, лобза́нием ли Сы́на Челове́ческаго предае́ши?» — воззва́л еси́ го́рце к ученику́ неве́рному, егда́ о́н прии́де со спи́рою в вертогра́д Гефсима́нский, ища́ преда́ти Тя́ лобза́нием. Оба́че и се́й прео́стрый глаго́л не порази́ раска́янием души́, во зле́ ожесточе́нныя. Ве́дый у́бо непостоя́нство и моея́ во́ли, страшу́ся, да не да́м Ти́ когда́ и а́з, неблагода́рный, лобза́ния Иу́дина. Ты́ Са́м у́бо укрепи́ мя́ благода́тию Твое́ю, да со благоразу́мным разбо́йником вы́ну зову́: Аллилу́ия.

Икос 9

«Отче, да вси́ еди́но бу́дут, я́коже Ты́ во Мне́ и Аз в Тебе́, да и ти́и в На́с еди́но бу́дут, да и ми́р ве́ру и́мет, я́ко Аз от Тебе́ изыдо́хъ», — та́ко возгласи́л еси́ в после́дней вели́кой моли́тве ко Отцу́. Сему́ пресла́дкому гла́су Твоему́ после́дуя и о си́ле моли́твы Твоея́ дерза́я, с ве́рою возглаша́ю Ти́:

Иису́се, вся́ совокупля́яй во еди́но, возсоедини́ все́х на́с неразлу́чне с Тобо́ю и Отце́м Твои́м; Иису́се, вся́ примиря́яй, да́ждь, да бу́дем все́ единомы́сленни в ве́ре и любви́ к Тебе́.

Иису́се, не терпя́й вражды́ и разделе́ний, потреби́ злочести́выя е́реси и раско́лы; Иису́се, все́х любя́й и ми́луяй, собери́ во еди́но ста́до вся́ заблу́дшия о́вцы.

Иису́се, ми́р все́м подава́яй, утоли́ за́висть и пререка́ния между́ призыва́ющими и́мя Твое́; Иису́се, причаща́яй мя́ самаго Те́ла и Кро́ви Твоея́, да бу́ду вои́стину пло́ть от пло́ти Твоея́ и ко́сть от косте́й Твои́х.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 10

На ве́чери в Ка́не Галиле́йстей, во́ду в вино́ претвори́в, пе́рвое си́м зна́мение Боже́ственныя си́лы Твоея́ показа́л еси́. Отходя́ же на кре́ст, я́ко Жени́х ду́ш, после́днее чу́до любви́ ве́рующим в Тя́ яви́л еси́, претвори́в хле́б в Те́ло Твое́ и вино́ в Кро́вь Твою́, и́мже насыща́яся и а́з в живо́т ве́чный, благода́рне зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 10

В де́нь Воскресе́ния Твоего́, двою́ от учени́к Твои́х спутеше́ствуя во о́бразе стра́нника во Еммау́с, поуча́л еси́ и́х о та́йне страда́ний Твои́х: о́нема же держа́стася о́чи, да Тя́ не позна́ста, а́ще и се́рдце и́х горя́ бе́ в ни́х от сла́дости слове́с Твои́х. Егда́ же прекло́нься на моле́ние и́х, вше́л еси́ с ни́ми облещи́, и благослови́в хле́б, по́дал еси́ и́м: а́бие отверзо́стеся и́ма о́чи, да Тя́ позна́ста. Подо́бясь си́м ученика́м, дерза́ю и а́з со смире́нием вознести́ к Тебе́ сицевы́й гла́с:

Иису́се, долготерпели́вый, не оста́ви и мене́ еди́наго на пути́ жи́зни за ску́дость ве́ры моея́; Иису́се, научи́ мя́, я́коже и о́нех, разуме́ти проро́чествия о Тебе́ и та́йну благода́тнаго соедине́ния с Тобо́ю.

Иису́се, согре́й и воспламени́, я́коже и о́нех ученико́в, и мое́ хла́дное се́рдце; Иису́се преблаги́й, обля́зи и со мно́ю, я́ко уже́ преклони́лся е́сть к ве́черу де́нь моея́ жи́зни.

Иису́се, да́ждь ми́ позна́ти Тя́ вои́стину в настоя́щем преломле́нии та́инственнаго хле́ба и в питии́ от ча́ши; Иису́се, сотвори́, да и а́з, позна́в си́лу любве́ Твоея́, бу́ду провозве́стником о́ныя для бра́тий мои́х.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 11

Побежда́ющему обеща́л еси́ да́ти я́сти от дре́ва живо́тнаго, е́же е́сть посреди́ рая́ Бо́жия, и от ма́нны сокрове́нныя. К сему́ вкуше́нию на небеси́, да бу́дет ми́ приуготовле́нием на земли́ причаще́ние Те́ла и Кро́ви Твоея́, к нему́же а́з, недосто́йный, ны́не приступа́я, зову́: Аллилу́ия.

Икос 11

«Яды́й и пия́й недосто́йне, су́д себе́ я́ст и пие́т, не разсужда́яй Те́ла и Кро́ви Госпо́дни», — вразумля́ет приступа́ющих к причаще́нию небоше́ственный Па́вел. Те́мже и а́з страшу́сь и трепе́щу своего́ недосто́инства, но да не надо́лзе удаля́яся Твоего́ обще́ния, от мы́сленнаго во́лка звероуловле́н бу́ду, прихожду́ к Тебе́ со гла́сом таковы́м:

Иису́се, приими́ мя́, я́коже прия́л еси́ мытаря́, блудни́цу и разбо́йника; Иису́се, не возгнуша́йся вни́ти под кро́в души́ моея́, а́ще и ве́сь пу́ст и па́лся е́сть.

Иису́се, разве́рзи и моя́ душе́вныя о́чи, я́коже разве́рзл еси́ сле́пу от рожде́ния; Иису́се, прорцы́ и мне́, я́коже о́ному разсла́бленному: возста́ни и ходи́.

Иису́се, уста́ви то́к нечи́стых пожела́ний души́ моея́, я́коже уста́вил еси́ то́ки жены́ кровоточи́выя; Иису́се, уврачу́й прока́зу души́ и со́вести моея́.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 12

За́вистию диа́вола, усты́ зми́я глаго́лавшаго, ве́сь ро́д челове́ческий вкуше́нием от плода́ запреще́ннаго ра́й погуби́ и сме́рти предаде́ся. Вкуше́нием же от Пречи́стаго Те́ла и Кро́ве Твоея́, вси́ земноро́днии, па́ки ве́чныя сподобля́ются жи́зни и восхо́дят на пе́рвое достоя́ние. Врачество́ бо от я́да змии́на и се́мя безсме́ртия е́сть причаще́ние животворя́щих Та́ин Твои́х. Те́мже благода́рне зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 12

Се́ пред сосу́дом с Боже́ственными Та́йнами Твои́ми предстою́, злы́х же помышле́ний мои́х не отступа́ю; еди́на всемогу́щая благода́ть Твоя́ ободря́ет и привлека́ет мя́. Те́мже, поверга́я себя́ в бе́здну милосе́рдия Твоего́, вопию́:

Иису́се, призыва́яй к поко́ю в Тебе́ все́х тружда́ющихся и обремене́нных, приими́ и мене́, утружде́ннаго суето́ю ми́ра; Иису́се, прише́дый призва́ти не пра́ведныя, но гре́шныя на покая́ние, разреши́ и мя́ от грехо́в и страсте́й мои́х.

Иису́се, исцеля́яй вся́кий неду́г и вся́кую я́зву, уврачу́й ра́ны и гное́ние души́ моея́; Иису́се, насыща́яй а́лчущия, насы́ти мя́ Те́лом и Кро́вию Твое́ю.

Иису́се, воскреша́яй ме́ртвыя, оживи́ мя́, уме́ршаго греха́ми; Иису́се, победи́телю а́да, извлеки́ мя́ из че́люстей ду́ха зло́бы.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Кондак 13

О, Пресла́дкий и Всеще́дрый Иису́се! Вы́ну сходя́й, я́ко ма́нна с небесе́, для пита́ния ду́ш и теле́с на́ших в Та́инстве Пречи́стаго Те́ла и Кро́ви Твоея́, сподо́би мя́ неосужде́нно причасти́тися Боже́ственных Та́ин Твои́х, да исцеле́н, насыще́н, освяще́н и обоже́н Тобо́ю на ве́ки, благода́рно зову́ Ти́: Аллилу́ия.

[Се́й конда́к глаго́лется три́жды. И па́ки чте́тся 1-й и́кос: Ангела Твоего́… и конда́к 1-й: Избра́нный Женише́…]

azbyka.ru